Friday 28 September 2012

cak ! :)

assalamualaikum :)) cakkkkk.


huk. huk. huk. berhabuk sudah blog aku nie. dah lama tak update pape. Bz kowt. memang tak de masa nak update even on9 facebook pown seriouslly dah jarang sangat. sometimes jer tu pown kalau rasa rajin. Hehehe.


tak ada apa apa yang special pown untuk dikongsikan bersama. life aku dekat KMTK sama jer macam students matriculation yang lain. Nothing different. Tak lama jer lagiii. PSPM nak bermula. Wei sumpah cuak glerr. errrrr .


but aku kena kuat. and always think positively. insyaAllah everything gonna be ok ! Aminnn.

banyak aku belajar sejak aku berada di sinie. and also jadikan aku seorang yang lebih matang dan lebih mengenali erti sebenar kehidupan. maybe its juz a intro for me to now about a real life. Ada betulnyer cakap lecture aku.

"selagi kita tak keluar dari negeri kita, duduk tempat orang, selagi tu kita tak kan kenal kehidupan sebenar. sebab bila kita dah mula tinggal di tempat orang. you have to manage urself. everything by ur own. macam mana nak sesuaikan diri, nak jaga hati semua orang yang ada di sekeliling kita. "

:) ok lah sampai sinie dulu yang mampu aku coret. and aku tahu bosan kan ? haha nak buat cmneeee.... HAHAHA

btw wish me luck for my coming PSPM guysss . :)


No comments:

Post a Comment