Sunday 21 August 2011

Teddy Bear Idamanku





Wahhhhh comel tak ? comel tak ? Sape kata tak canti . Meh sini aku tukar kornea mata korang . Buta ea ? Punyer lah comel teddy bear tu . Macam aku  . HAhaha .

Korang nak tau tak kenape aku letak gambar teddy bear teddy bear yang comel2 nie . Hmm . Aku nak sangat orang yang sayang kat aku bagi aku teddy bear nie . Haha . Mesti korang sekarang nie korang pikir aku nie . Ngengada . Tu pown nak bagi tau orang . Kan kan kan ?
HAhaha Suke hati aku lah blog aku . Aku nak cakap pe yang aku rasa nak cakap . So . up to me lah . haha

Actually aku teringin sangat seseorang bagi aku teddy bear kat aku . Btol aku teringin sangat . Even kalau orang yang bagi aku teddy bear nie musuh aku sekali pown . Aku terima jugak tak kira .
Rezeki jangan d'tolak kan . Hahaha .

Bestt kowt . Lagi2 kalau yang bagi teddy bear nie orang yg kita sayang . Best gler siotttttttttttttttttt .....
hahaha . hari2 aku peluk teddy bear tu hikhikhik . Hai aku nie tambah dosa jer hahaha XD

Tapi aku tau memang tak lah kan nak dapat sume nie . Aku tau aku siapa . hukhukhuk . T_T
Wahhh cerita sedih plak . hahaha . Tapi aku tau aku tak mungkin dapat yelah . Sapelah yang nak bagi kan . Aku nie bukan special mana pown . Tak special LANGSUNG . hahaha .



p/s : tapi aku masih berharap ada yang akan bagi pada aku satu hari nanti . dengan hati yang ikhlas .
Cehhh ayat tak nak bla . hahaha

No comments:

Post a Comment